ZASADY REKRUTACJI NA PÓŁKOLONIE
Zasady rekrutacji uczestników wypoczynku letniego w formie półkolonii organizowanego przez Szkołę Podstawową nr 169 im Marii Dąbrowskiej w Łodzi w terminie 27.06.2022 – 08.07.2022
Wypoczynek dla dzieci w formie półkolonii w szkole organizowany jest na podstawie Art. 92c. ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2021 r. poz. 1915 oraz z 2022 r. poz. 583 i 1116).
- Zasady dotyczą rekrutacji do udziału w półkoloniach współfinansowanych przez Urząd Miasta Łodzi w ramach akcji LATO w MIEŚCIE 2022, organizowanych przez Szkołę Podstawową nr 169 im. Marii Dąbrowskiej w Łodzi.
- Na półkolonie zostanie zakwalifikowanych jednorazowo 60 uczniów z klas I-VI zamieszkałych na terenie Miasta Łodzi.
- Nabór jest otwarty i nie ogranicza się wyłącznie dla uczniów SP169 w Łodzi.
- O przyjęciu na półkolonie będzie decydowała kolejność zgłoszeń.
- Pierwszeństwo w naborze mają dzieci zgłoszone na 2 tygodnie.
- Rodzice zainteresowani udziałem dziecka w półkoloniach zapisują dziecko w sekretariacie szkoły od 7 czerwca (wtorek) 2022 roku od godziny 7.30.
- Zapis trwa do wyczerpania limitu miejsc.
- Po wyczerpaniu limitu miejsc tworzy się listę rezerwową, według kolejność zgłoszeń.
- W przypadku rezygnacji wcześniej zakwalifikowanego uczestnika lub braku potwierdzenia opłaty za półkolonie w wyznaczonym terminie, na wolne miejsce przyjmuje się wg kolejności zgłoszeń dzieci z listy rezerwowej.
- W przypadku sytuacji konfliktowych pierwszeństwo mają:
1) dzieci z klas I-III,
2) dzieci wychowywane w rodzinach niepełnych,
3) dzieci z rodzin wielodzietnych,
4) dzieci z rodzin o trudnej sytuacji materialnej i życiowej,
5) dzieci wychowawców półkolonii.
10. Sytuacje szczególnie będą rozpatrywane przez komisję rekrutacyjną powołaną przez dyrektora szkoły w składzie: Karolina Ratajczyk-Franckowiak – przewodnicząca, Aleksandra Czubak - członek komisji, Jakub Mlonka - członek komisji,
11. Komisja sporządza protokół uwzględniający wykaz uczniów zakwalifikowanych do uczestnictwa w półkolonii oraz tzw. listę rezerwową.
12. Odpłatność rodziców za każdy dzień wynosi 20 zł.
13. Po otrzymaniu informacji od pracownika szkoły o zakwalifikowaniu na półkolonie, rodzic niezwłocznie dokonuje wpłaty na konto: 87124010371111001109172001
Tytuł przelewu: PÓŁKOLONIE imię i nazwisko dziecka
14. Potwierdzenie przelewu należy przesłać do 10 czerwca 2022 roku na e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
15. Brak przesłanego potwierdzenia w wyznaczonym terminie oznacza rezygnację z uczestnictwa w półkoniach.
16. Zwrot opłaty za turnus może nastąpić jedynie w sytuacjach pisemnie usprawiedliwionych i zgłoszonych (dostarczonych osobiście do sekretariatu lub na Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ) najpóźniej do 20 czerwca (poniedziałek) 2022 roku.
17. W innych sytuacjach dotyczących rezygnacji z półkolonii zwrot wpłaty nastąpi po znalezieniu zastępstwa.
18. Pojedyncze nieobecności dziecka na półkoloniach nie podlegają rozliczeniu finansowemu.
Agata Piechna
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 169 w Łodzi
« poprzednia | następna » |
---|